Alla inlägg under september 2010

Av angele - 21 september 2010 17:23

HEJ.

Jag vet att det var ett tag sen man skrev,men här kommer jag och vid liv. Det känns bra att kunna uttrycka mig via min blogg. Men jag har mått jävla dåligt, för att inget blir som jag vill.. Jag vet att det är en klyscha men ändå t ex när jag skulle hämta min dator  så var det uppenbart att det skulle regna, ja i alla fall göra något som hindrar min väg dit. Jag hatar attt uttrycka mig ibland fördet blir inte som jag vill.


Häromdagen så gjorde jag en uppsats, en enskild en bara för att se.. men det blev inte bra enligt läraren, pågrund av vissa omständigheter som jag inte tänker gå in nämre på. Jag har vart sjuk, jag skulle ha jobbat kvällen igår men det blev inte så för att jag hade spytt och idag med men det ska väl ordna sig. Känner att jag alltid är sjuk. Idag har jag jobbat på min uppsats, jag är nöjd att den blev klar. MEN i morgon ska jag fortsätta med grupparbetet´. Jobbigt, men det ska gå!..

Sen därefter så får jag försöka ordna en ledighets dag om jag jobbar den dagen som jag ska iväg till skövde. Men vi får se på den saken. Hoppas att det går vägen, tror ni på vidskepelse?


Det var allt för idag. Lita inte på någon, lita på ditt hjärta!

Av angele - 21 september 2010 17:23

HEJ.

Jag vet att det var ett tag sen man skrev,men här kommer jag och vid liv. Det känns bra att kunna uttrycka mig via min blogg. Men jag har mått jävla dåligt, för att inget blir som jag vill.. Jag vet att det är en klyscha men ändå t ex när jag skulle hämta min dator  så var det uppenbart att det skulle regna, ja i alla fall göra något som hindrar min väg dit. Jag hatar attt uttrycka mig ibland fördet blir inte som jag vill.


Häromdagen så gjorde jag en uppsats, en enskild en bara för att se.. men det blev inte bra enligt läraren, pågrund av vissa omständigheter som jag inte tänker gå in nämre på. Jag har vart sjuk, jag skulle ha jobbat kvällen igår men det blev inte så för att jag hade spytt och idag med men det ska väl ordna sig. Känner att jag alltid är sjuk. Idag har jag jobbat på min uppsats, jag är nöjd att den blev klar. MEN i morgon ska jag fortsätta med grupparbetet´. Jobbigt, men det ska gå!..

Sen därefter så får jag försöka ordna en ledighets dag om jag jobbar den dagen som jag ska iväg till skövde. Men vi får se på den saken. Hoppas att det går vägen, tror ni på vidskepelse?


Det var allt för idag. Lita inte på någon, lita på ditt hjärta!

Av angele - 5 september 2010 20:20

Hej har vart lite frånvarande denna månaden.

Men det har vart mycket på gång att man har inte haft tid, jag har liksom haft något som har prioriterats före..

men nu 'är jag här!..


Men veckan har vart med mycket studier uppe i umeå och så klart har man umgåtts med jeanettes unge olivia :) sötisar_!.. men snart så blir det mycket lugnare, när praktiken har kommit o allt!

Ovido - Quiz & Flashcards