Alla inlägg under oktober 2010

Av angele - 30 oktober 2010 17:26

Hejsan, ursäkta att jag inte har hört av mig på den senaste tiden, jag har helt enkelt inte mått bra.


Ja idag på terrassen kommer medina, wow alla tycker att de e så bra men ja tycker hlet tvätemot faktiskt. Jag tänkte dra dit för att min kompis ville träffa dom, och som skulle höra av sig men nej det har hin inte gjort..GAHA.. man blir sååå fuckings trött på allt, blir ni inte det? när ni hamnar i ungefär samma situation

Av angele - 14 oktober 2010 20:07

  Hejsan!


Jo,  nu är det ganska längesen man skrev ett inlägg. Men denna gång så lovar jag att bli bättre. Men det har vart så mycket som har hänt kring mig som har blivit prioriterad i första hand och inte bloggen.

Men jag ska ta i korta drag om vad som har hänt, eller jag ska se om det blir i korta drag.. vi får se helt enkelt.


Just nu är jag i björkarnas stad hos min SYV- klass kompis J. Vi har jätteroligt och vi trivs tillsammans. Vi har haft många övningssamtal, jag är rädd att det blir inte bra på praktiken..ush!


Vad tror ni bör man tänka så?

Ovido - Quiz & Flashcards