Direktlänk till inlägg 31 juli 2010

Crousssiiiing genom tråkstaden falköping

Av angele - 31 juli 2010 20:42


Ja, nu är man på jobbet :=) .. och väntar på nattpersonalen, så man kan gå hem och njuta av ett varmt säng så man kan gå upp tidigt i morgon för ett nytt arbetspass! :=)


Idag så kan man säker inte tänka sig att falköping har crousinng i stan, ja vi har ju utsetts till sveriges längsta strög- För det stämmer väl?.. Crousiing är massor av bilar som strögar sig igenom falköping!..


Gud vad massor av bilar det var, tänka sig att sitta där i framsättet och bara njuta av solen och vinden!..


Men jag har ju fått ett arbetspass som är kväll och dag, men framför allt är det min helg att jobba.


Det verkade gå bra för alla restauranger som har bra utsikt över alla bilar som åker igenom staden, alltså det stör mig otroligt mycket att man inte kunde närvara. Men man måste försörja sig på något sätt.


Det hade ju vart ännu bättre om min vän hade vart närvarande och inte frånvarande, men nu vet man i vilken placering i hennes hjärta man står i.


Kan inte sluta tänka på den dagen min utbildning är klar, hur mycket stålar jag kommer att häva in och framför allt att kunna utöva mitt yrke som ja har utbildat mig i och att kunna utföra det så proffessionellt som möjligt!..


Fast det är ju ganska frusterande och jobbigt att kunna studera på distans, man måste ha mycket fokus för att kunna hålla i hop det. Men även mycket koncentration. Men jag är nöjd att utbildningen finns som distans för att kunna både studera och fixa att jobba :)..


Ja menar vad vore jag utan det!

.. jajaja, vad bryr ni er om det !!!

 
 
Ingen bild

Lindddaaasss

31 juli 2010 20:55

Helt bästa loggen nånsin :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angele - 10 september 2013 22:02

Ja, man kan säga att mitt liv består av berg och dalbana så som alla andras .. I alla fall, jag och min bästa vän bröt våran vänskap för våran skull. Vi mådde inte bra i den relationen. Men ändå om vi sluta prata och ta kontakt med varandra, så finns...

Av angele - 27 augusti 2013 21:09

Jo jag vet har redan skrivit idag.. Men var tvungen att ventilera ut detta. Känner en tomhet inom mig och det känns som att alla dissar mig. Funderar starkt på att arbeta med en plan, men jag vet samtidigt att det inte händer. Nja, tror att jag h...

Av angele - 27 augusti 2013 13:38

Tisdag! Väl, jag har börjat ta tag i min examens som jag har skitit i fullständig. Det är mycket jobb, men hoppas att det blir ett godkänd. Där efter funderar jag på att läsa upp ett gymnasiebetyg, får se hur det går men men .. Ja, idag har jag äv...

Av angele - 15 augusti 2013 18:23

Idag så hade jag ett möte på AF, kl 9. Där syftet var att se till att ja kommer in ett arvet och få tillbaka min arbetsförmåga. Det första är att jag ska börja med 2 timmar fem dagar i veckan under tre månader. Därefter får man se efter om det behöve...

Av angele - 12 augusti 2013 00:07

Hejsan allihopa! Såg på blogg statistiken att det var ett tag sen man skrev .. Jag ska inte komma med ursäkter till varför jag inte har skrivit på ett tag. Sanningen är att jag har helt enkelt glömt och haft så många tankar att fundera över. ...

Ovido - Quiz & Flashcards