Alla inlägg den 3 februari 2013

Av angele - 3 februari 2013 23:58

Söndag söndag ..
Vad har man gjort idag? Fikat? Umgåtts med vänner? Sovit? Kollat på tv?

Här kommer en lista på vad som har hänt denna söndag!
- Vaknat kl 12.30
- Såg på morden i midsommer
- Såg ännu en film, fast skräck från 12
- Käkat mljoighe (gryta med spenat)
- Hälsade på farfar och farmor
- Kom hem
- Besök utav farbror med fru.
- Besök av en tjejkompis
- Under tiden fullt med sms

Ja, detta bestod mitt liv, ett vardagligt som andras

Av angele - 3 februari 2013 03:16

Hejsan Allihopa! Insåg med mitt dåliga minne är att jag har en blogg. Så nu får man uppdatera lite här. Idag så är min tanke att vara nykterist och dansa loss. Under dagen så har man tagit det lugnt och slappnat av och när kvällen börjar närma sig så har man i princip bara dansat. Vem säger att man inte kan ha kul utan sprit? Vem säger att man inte kan dansa utan sprit? Jag kommer att uppdatera i morgon om händelserna som har uppkommit i mitt liv :)

Ovido - Quiz & Flashcards