Alla inlägg den 7 juli 2011

Av angele - 7 juli 2011 23:25

Veckan har gått otroligt fort, min släkt från öre har vart här. Vi har haft det s mysigt med chill på altanen med ljus. Jättefint blir det på kvällarna! Tyvärr så åkte dom hem idag, moster och hennes gubbe samt hennes son med familj. Själv så sitter jag o tänker massa. Jobbigt! Det slutar alltid med att jag får ångest. Är jag en dålig människa för det? Alla som jag känner säger samma sak att dom förstår mig och min ångest. Men jag säger att ingen förstår mig förrän de hamnar i samma situation. Önskar att de kunde det mot, inte kritisera ständigt. Blir en sådan press och krav på mig att jag går in i mig själv o får mera ångest. Ibland kan jag ha svårt att hålla redovisningar, jag vet inte varför.. Men till slut blir det för mycket att jag känner en sådan lust att dö! Det skumma är att jag inte vet orsaken till det vilket framkallar ännu mer panik!. Men det som brukar ha en lugnande verkan är stödet från någon som inte ställer krav på en, har du upplevt detta?! Förresten HM har erbjudanden så missa inte! Hennes o Mauritz så klart! / @angele!

Av angele - 7 juli 2011 12:25

Gud, jag är verkligen värdelös på att blogga. Vad har jag gjort dom senaste dagarna och veckorna? Jag har sagt upp mig, från mitt jobb. Det var lika bra det, för de var värsta bitcherna som klagade på alla allt. Men de ansåg inte att de har gjort fel. Jag önskar att någon gång att man kunde arbeta där kvinnorna inte håller på att tjattra över allt. Jag. Köpte ett par ed hardy skor på fina tricot. Köp!!! Jag har hart med min bara vän, jag förstår inte varför man har det begreppet .. När man tror att man känner. Någon så visar det sig helt emot. Jag hade en skiva i min bil, ja som jag inte ville liksom låna ut. Så visar det att hon fick låna den med att lämna den dagen efter. Gjorde hon det? NEJ! Men allt ska handla om henne o ingen annan. När ska jag få bli hörd? När jag talar om mina känslor går det över till hennes bekymmer .. Jag vet att jag borde inte hålla kontakt med henne, men det känns som en drog som man bara dras till. Jag har ingen styrka kvar. Det värsta är att jag inte kan säga nej, så jag lånar lånar.. Så bistår jag här utan någon o prata med och skulder. Hur gör jag? Tycker ni det är rätt?

Ovido - Quiz & Flashcards