Alla inlägg den 10 juli 2011

Av angele - 10 juli 2011 18:40

Hej. Nu har jag börjat ta på fulla allvar min bloggning ..Men. I iallafall så bor jag i Falköping, en tråkstad som har blivit nominerad i 5 år. Men jag åkte till Skövde till min kompis Sandra. Vi har haft det mysigt med massor av mat och Dexter! Dexter är en serie som går på tv, men vi har laddat ner den på datorn. Haha jag vet löjligt! Nu sitter jag hemma o solar, ska försöka ändra min färg från vit till brun. Fast jag vet att det inte kommer att ske. Min hudfärg är svårt att ändra, då jag är kritvit. Jag vet inte hur jag ska ändra på det, har solar massor med gånger utan förändring. Lite jobbigt när man ska ut p semester för då känner man sig utanför. Hur ska man göra? Finns det ögon lösning sm inte leder till cancer!

Ovido - Quiz & Flashcards