Alla inlägg den 12 juli 2011

Av angele - 12 juli 2011 15:52

Hejsan, allihopa! :)

Nu fan vad jag har kommit in i skrivandet .. så nu kommer ni att se mycket utav mig. Som jag har skrivit i rubriken, så tror ni säkert att jag har desasa egenskaper. Men tyvärr så har jag inga av dessa egenskaper, jag är kort och vit! Men jag anser mig ändå vara fin, men inte för att ha en modellyrke. Jag kan nog lyckas som model, men det är inte något jag eftersträvar. Jag har andra mål och drömmar, som kommer nog att gå i uppfyllelse om jag försöker verkligen. Men jag beundrar modeller överhuvudtaget som kämpar så för sitt utseende, men även har baksidor och nackdelar. Man tror oftast att modeller poserar o poserar, att det verkar rätt. Men tyvärr är det inte så.. de lägger all sin energi på en tagning för att få den perfekta bilden, för att få den perfekta glimten som alla längrar efter. Jag beundrar de modeller som eftersträvar efter något i sitt liv t ex hjälper till med välgörenhet. Jag kände en sådan här modell som var så omtänskam att man liksom fick en annan syn på modellyrket. Hon var kort, brun och rund men ändå vacker och underbar. Jag tycker att såna borde inse hur perfekta dom är utan att de behöver anstränga sig så för att nå ultimatur perfektion. Håller ni inte med? Eller anser ni att det är tvärtemot?


/ Angele

Av angele - 12 juli 2011 15:46

Hej allihoppa!

Jag är en sån tjej som köper mina kläder på carlings eller carlings.se

Men tyvärr finns inte butiken i stan, så man måste åka ända till skövde, skövdes carlings r inte så bra som den uppe i Umeå. Men det får duga till nästa gång man drar upp dit! :) .. Jag var inne på deras sida och såg en jättefin t-shirt som jag vill ha!!Men gud vad man skulle se bra ut i den. Men dom borde ha ett medlemskort, för jag fattar det som att de inte har ett :( tycker ni att jag ska köpa den? / Tack för mig


(rättigheterna till denna är carlings.se)


 

Ovido - Quiz & Flashcards