Direktlänk till inlägg 12 juli 2011

Från kort- lång, från vit- brun! Ja en toppmodel eller?

Av angele - 12 juli 2011 15:52

Hejsan, allihopa! :)

Nu fan vad jag har kommit in i skrivandet .. så nu kommer ni att se mycket utav mig. Som jag har skrivit i rubriken, så tror ni säkert att jag har desasa egenskaper. Men tyvärr så har jag inga av dessa egenskaper, jag är kort och vit! Men jag anser mig ändå vara fin, men inte för att ha en modellyrke. Jag kan nog lyckas som model, men det är inte något jag eftersträvar. Jag har andra mål och drömmar, som kommer nog att gå i uppfyllelse om jag försöker verkligen. Men jag beundrar modeller överhuvudtaget som kämpar så för sitt utseende, men även har baksidor och nackdelar. Man tror oftast att modeller poserar o poserar, att det verkar rätt. Men tyvärr är det inte så.. de lägger all sin energi på en tagning för att få den perfekta bilden, för att få den perfekta glimten som alla längrar efter. Jag beundrar de modeller som eftersträvar efter något i sitt liv t ex hjälper till med välgörenhet. Jag kände en sådan här modell som var så omtänskam att man liksom fick en annan syn på modellyrket. Hon var kort, brun och rund men ändå vacker och underbar. Jag tycker att såna borde inse hur perfekta dom är utan att de behöver anstränga sig så för att nå ultimatur perfektion. Håller ni inte med? Eller anser ni att det är tvärtemot?


/ Angele

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angele - 10 september 2013 22:02

Ja, man kan säga att mitt liv består av berg och dalbana så som alla andras .. I alla fall, jag och min bästa vän bröt våran vänskap för våran skull. Vi mådde inte bra i den relationen. Men ändå om vi sluta prata och ta kontakt med varandra, så finns...

Av angele - 27 augusti 2013 21:09

Jo jag vet har redan skrivit idag.. Men var tvungen att ventilera ut detta. Känner en tomhet inom mig och det känns som att alla dissar mig. Funderar starkt på att arbeta med en plan, men jag vet samtidigt att det inte händer. Nja, tror att jag h...

Av angele - 27 augusti 2013 13:38

Tisdag! Väl, jag har börjat ta tag i min examens som jag har skitit i fullständig. Det är mycket jobb, men hoppas att det blir ett godkänd. Där efter funderar jag på att läsa upp ett gymnasiebetyg, får se hur det går men men .. Ja, idag har jag äv...

Av angele - 15 augusti 2013 18:23

Idag så hade jag ett möte på AF, kl 9. Där syftet var att se till att ja kommer in ett arvet och få tillbaka min arbetsförmåga. Det första är att jag ska börja med 2 timmar fem dagar i veckan under tre månader. Därefter får man se efter om det behöve...

Av angele - 12 augusti 2013 00:07

Hejsan allihopa! Såg på blogg statistiken att det var ett tag sen man skrev .. Jag ska inte komma med ursäkter till varför jag inte har skrivit på ett tag. Sanningen är att jag har helt enkelt glömt och haft så många tankar att fundera över. ...

Ovido - Quiz & Flashcards