Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av angele - 2 augusti 2010 15:33


Helt otroligt det känns att kunna sova ut, att vakna klockan 12! är ju för bara skönt! :)

Har vart sååå utmattad att jag bara skrattar ihjäl mig, ja sån blir jag när jag är trött.

När jag gick upp idag med musik i bakgrunden, det ska ju helt klart vara hårdrocksmusik- men tyvärr så spelades inte den.


Utan det var mer travi mccoy :) Ja jag vet men han är såå fuckings söt! :).. och vilken röst. Jag hatar att säga det men jag har blivit en sån fjolla som går runt och gillar en artist så otroligt mycket, men jag lovar att det inte ska bli så! haha.. jag måste göra låten uttjatigt för mig.


Chefen ringde mej för en stund sen, så ska hoppa in och jobba kvällen extra! :).. men det ska gå bra som alltid.


Haha, fjollorrna på idol är så bäst :P

Jaja vad bryr ni er!

Ovido - Quiz & Flashcards