Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av angele - 27 augusti 2010 21:56

Alltså vem tror dom de e, bara för att de vet hur man kommer in på andras dator ..så har de fått för sig att de e cooola, smarta o tuffa. jag säger bara att de är desperata, det visar bara att de inte har ett liv! Att deras liv är en jävla dator!..


Men för det hände mig för ett tag sen, att någon kom in på min dator och personuppgifter, men som tur var lyckades jag fixa det med banken innan det gick alldeles för långt. Tror dom att det är kul att ta andras pengar och se på medans den blir helt utfattig?!.. Tän om den som blir ruinerade har en stor familj, som behöver alla dessa besparingar än den som spar ensam.


Jag önskar bara att vicktoria, min bästa vän kunde vara här o stötta mig. Men nu känns det långt bort!..


Varma hälsningar från angele

Ovido - Quiz & Flashcards