Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av angele - 15 augusti 2010 20:41

Hallå..


Idag så har jag faktiskt haft det ganska tungt och jobbigt :(.. men inte för att det är något psykiskt utan mer fysiskt, min rygg har paaajat!.. Fy fan jävla vård! Man ska nog börja inrikta sig på något annat, kanske inom barnomsorgen.. men vi får see!..

Jag hämtade även min säsong 1 av true blood och ska börja se den så fort jag får möjlighet!.. Nej, jag känner inte skådespelarena, men tänk om man kunde det då skulle det vara definitiv vara den manliga huvdroll skådespelaren ..GRRR   


Jag sitter på jobbet och ska sluta om en kvart ungefär, längtar   ......

Men den sköna sängen väntar på mig eller om man ska dra till pressbyrån och satsa på en lott och man vinner högsta vinsten, mjaa.. drömma kan man väl?  


Ovido - Quiz & Flashcards