Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av angele - 25 augusti 2010 19:05

Idag en onsdag..


Vad ska man säga, man gick och lade sig ganska tidigt igår för att kunna läsa lite vid sängen, men istället vandrade tankarna åt ett annat håll. Varför känns det här svårt!.. Varje gång jag funderar har jag svårt att andas. Jag gick upp klockan ett idag och sedan har jag i princip struntat i alla som har ringt mig och sms.. jag har inte känt mig så här hjälplös som idag. Varför känns det jobbigt?..


Jag bara tänker mer på framtiden, det är inte så att jag har ångest över det.. utan det är något annat. Jag behöver någon att vara hos, min bästa vän är ju inte här just nu när hon behövs och de andra känns liksom som att man inte kan prata med.. inte för att jag älskar dom o sånt. Men det känns som att de inte riktigt förstår mig.

Men ooo gud, känner hur jobbigt det är! :(

Ovido - Quiz & Flashcards