Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av angele - 22 augusti 2010 15:21

Det var ett tag sen man var inne, men nu är jag här med en fixad data :D


Det var ett tag sen, men det är lika bra att berätta allt från första början, jo jag har en vän..min bästa vän!.. Vi har kommit ganska bra överens och det gör vi nu med. Förut kunde jag inte förstå hennes situation eftersom jag inte hade vart med om en liknade situtation, men ändå säger alla jag förstår dig. men liksom säg inte så om ni inte gör det för ni ger bara falska förhoppningar. Vi har bråkat om vem som kommer först och hur hon dumpar mig för någon annan o så vidare. Jag fick ett efterlängtad samtal från bästisen, som jag inte hade hört från på ett jävla tag. Anledningen e för att jag inte haft lusten o sen e det för att hon har inte haft lusten. men det var väldigt kul att kunna prata. Så vi bestämde oss för att gå ut, och jag det var väldigt bra för vi kom närmare än någonsin varandra. Jag kan säga att även om vi har bråkat så kommer hon att alltid att finnas i mitt hjärta och kommer att alltd o va min bästis :)..

Men igår så var vi o festa igen, hade hur kul som helst och det var väldigt uppskattande..

men att kunna vara med en sån här erfarenhet är verkligen värt, för att göra det rätta valet. Håller ni inte med om det?

Ovido - Quiz & Flashcards